Sizin Gönderdikleriniz
cem baytok
planlama
yüksek irtifa tırmanış kitaplarından öğrenilemeyecek kadar kendi deneyimlerimize dayalı bir birikim oluşturuyorsunuz. Hangi metrede tüp takılmalı? Ne kadar taşımalı, solumalı? Yukarıdakiler yerinde mi? Eksikliği nasıl ikame edeceğiz? vs. vs. 7800 kampında herkesin sağlıklı bir şekilde bulunuşu (ve güvenlik arttırıcı önlemler), bu işin de ekip işi olabileceğini gösteriyor. Kendi tırmanışından önce arkadaşının başarı şansını nasıl arttırırım ve bunu ekibin başarısı haline getiririm anlayışı, döndüğünüzde sadece sohbetlerimizde kalmamalı. Sualtına Haldun'suz dalmam, kışın çıktığım yere yazın rotayı öğrenmeden gitmem, vb. kuralllarım vardı. Şimdi bir kere daha pekişti; "dağcılık" arkadaşlar bu ekip anlayışı olmaksızın, bireyin kendini arayışındaki umutsuz çırpınışıdır....
Oya Bülvin Erem
Pazartesi, 22 Mayıs 2006
"Sizin Gönderdikleriniz" sayfasındaki enişteler, teyzeler,anneler, babalar, eşler, kardeşler ve arkadaşlar tanıdık tanımadık hepimiz sizi heyecanla izliyoruz ... zihinsel ve fiziksel gücünüzün her zamankinden daha fazla olmasını diliyoruz...sevgiler
Elçin
içli köfteler benden
Peki ozaman döndüğünüzde benden içli köfte partisi sözü...Soner anlatsın size tarifi hemen :) Kalabalığa yoğurmak zor ama ekipten güçlü kolluları seçip yoğururuz bir güzel, ekip düzeninde, sırayla...operim, yukarıdakilerin sesine, nefesine kuvvet!
isil cosan
tebrik
ya harikasiniz.cok tebrik ediyorum. size zimbagul topyekunler demek istiyorum. 2. gruba da basarilar.sans sizden yana olsun. hakan, yazilarina doyum olmuyor. kendinize iyi bakin. serhan abi bal'dan serfiraz hocanin selami var. cok tebrik etti. kalin saglicakla.
MURAT GÜLER
HARİKASINIZ
BEN SAMSUN GAZİ BELEDİYESİ DAĞCILIK KULÜBÜ SPORCUSU MURAT GÜLER 3 YILDIR DAĞCILIK SPORUYLA İLGİLENİYORUM VE 17 YAŞINDAYIM.İLERİDEKİ DAĞCILIK HAYATIMDA BENDE SİZLER KADAR BAŞARILI BİR DAĞCI OLUP EVEREST HAYALİMİ GERÇEKLEŞTİRMEK İSTİYORUM.DİLERİM BU YOLDA SİZLER KADAR BAŞARILI OLABİLİRİM.SON OLARAK KULÜP OLARAK BAŞARILARINIZI TEBRİK EDİYOR VE YANINIZDA OLDUĞUMUZU BELİRTMEK İSTİYORUM.BİRİLKİ BAŞARAN ABLAMIZI İSE AYRİYETTEN KUTLAMAYI BİR BORÇ BİLİYORUZ.EKİBİNİZE TÜRKİYE ADINA TEŞEKKÜRLER TÜRKİYE SİZİNLE GURUR DUYUYOR...
MEHTAP CİHAN
başarı dilekleri
Cesaretinizi kutluyor ikinci denemeyi yapacak olan tüm arkadaşlara başarılar diliyoruz.Artık sizleri kucaklamak istiyoruz,kendinize dikkat edin .Herkese selamlar
Umut Cezayir
başarı dilemek
Ben Umut Cezayir. size inişinizde başarılar dilerim.Sizi çok seven küçü Umut ve okulumuz 28 Haziran P.İ.O. yagelmenizi beklerim.Size bir bilmece sormak istiyorum Dalda durur elde durmaz.nedir bunun cevabı.
Fatoş Küran
iyi dilekler
Hepinizi yürekten kutluyor,azminiz,cesaretiniz kararlılığınız ve yürekliliğinizle arzuladığınız başarıyı hep birlikte tatmanızı diliyorum.Şu ana kadarki başarılarınız ve özellikle dayanışmanız bizleri gururlandırıyor.Sevgiler
Sevim Cihan Eser
Başarılar
Herkese merhaba,merakla ikinci zirveyi bekliyoruz, başaracaksınız tüm kalbimizle sizleri kutluyorum.Dayanışmanız harika,hasta kardeşim mustafa iyileşmiş galiba ,kendinize iyi bakın zirve için herkese başarılar.Sizler yürekli insanlarsınız, başaracaksınız.ADANA'dan herkese selamlar.BİCİ YERİK şALGAM İÇERİK ,HEMDE HAMBURGER YERİK NEREDE ORADA...
İsmet İnan
Pazartesi, 22 Mayıs 2006
Sevgili Burçak , Suna ,Mustafa ve Meltem; Siz bu mesajı okuma şansı bulduğunuzda belki zirveye ulaşıp donmuş olacaksınız ama iyileştiğiniz ve yeniden deneme gücünü bulduğunuz için sizi kutluyorum.Çok sevindim. Serhan ve Boraya da oksijensiz denemeleri için ayrıca başarı diliyorum. Elife en güzel doğum günü hediyesini Everest erkenden verdi bence, nice mutlu yıllara. Bu arada Tunç Fındık da Lhotse zirve yaptı ve Katmanduya donüş yolunda. Sevgiler Ismet
Saniye-Haluk Dönmez
Gönülden kutluyoruz.
Merhaba Arkadaşlar, Hepinizi gönülden kutluyoruz. İkinci denemeyi yapacak arkadaşlara da başarılar diliyoruz. Sevgiler.
esra altay
Pazartesi, 22 Mayıs 2006
basarı haberlerinizi merak ve sabırla bekliyoruz en kötüsü burada beklemek her sey istediğiniz gibi olsun kalbimiz sizlerle rasgelsin
ELA
dileklerim
Zirveye giden arkadaşların yolu açık, şansları güzel olsun. Hava rüzgarsız, karsız, açık olsun. Çok Soğuk olmasın. Aldıkları her nefesde oksijen bol olsun. Kaslarında enerji çok olsun. Yer çekimi biraz onlara kıyak geçsin. Adımları hafif olsun. Güzel güzel gitsinler, güle güle gelsinler. Kampda kalan arkadaşların da zamanları su gibi akıp gitsin, beklemek onları yormasın. Ve son olarak da biz buradakiler de habersiz kalmasın. Hepinizi çok öpüyorum.
Anıl Evirgen
Başarılar!
Ya çıkartmayın montunuzu, elin şerpası montla duruyo siz polarla... Normalde dünyanın en yüksek dağına çıkanlar daha ciddi dikat telkinleri vermek mantıklı olabilir ama sizin onları aklınızda hiç çıkartmayacağınıza eminiz zaten. Umarım herşey hak ettiğiniz gibi gelişir. Artık dört gözle dönüşüşünüzü bekliyoruz hepimiz. dksk'dan anıl
Gülay Ünal Cihan
doğum günü
Elifciğim, doğum günün kutlu olsun kardeşciğim. En güzel kutlama mekanındasın. Bunun üzerine nereyi hazırlasak ne hediye etsek boş ama yine de dönüşte toplu bir kutlama sizi bekliyor olucak. Hep yükseklerde uzunca yaşlara,zirve tebriklerimle çokça öperim.
ozzy
Başarılar
hadi canlarım şurda zirveye ne kaldı. sabah mutad sohbetlerimiz yaptık ve hemen siteye girdik haberlere ve resimlere baktım biraz özlem giderdim yolunuz açık olsun dualarım sizinle. gurur duyuyorum sizlerle. hadi hep birlikte zirveye. kocaman kocaman öpüyorum hepinizi
asuman poçan öztürk
Pazar, 21 Mayıs 2006
heyecanla izliyoruz... günleri saatleri sayıyorm.. bütün ekibe iyi şanslar..dünyanın sözü oluyor aklımda makinanın başına geçince tıkanıyorum... dualarımız sizlerle
Turker BODUR
tebrik
yurtdisinda aldigim basari haberine cok sevindim... ikinci ekibe de basarilar diliyorum.. kendinize iyi bakin.. kolay gelsin Not: donuste istanbulda nerde olacaksiniz.. yer belli ise gelmeye calisirim 10 hazirdan diye bir tarih duydum :) Turker -AKUDAK-
GÜNCE
Bol bol iyi şanslar!
Aslanlarım, dilerim bu tırmanışta da hepinizin zihni açık, vücudu dirençli, hücreleri oksijenli olur. Suna'ya spor öncesi Rocky'nin müziğini mırıldanmamı hatırlatmak isterim. Sizleri adımlarınızı atarken o müzikle hayal ediyorum. Başaracaksınız. Üşümüş yanaklarınızdan öperim.
banük
helal olsun size!
Erkan Vural
Sizinleyiz.
Zirveye gidenlerin haberlerini dört gözle bekliyoruz. Bu arada iyiki doğdun Elif. Ankaradan sevgiler. Herkese çok selam.
mehmet kendibulan
Pazar, 21 Mayıs 2006
haydi rasgele diyorum hepinizle birlikte çarpıyor yüreklerimiz. başarı haberlerinizi sabırla bekliyoruz.
selin poçan
yolunuz açık olsun!!
Biz de dinlenip hazırlandık sizinle birlikte yeniden nefeslerimizi tutmak için.. Bir kez daha, yapılabileceklerin en doğrusunu, en iyi şekilde yapacağınızdan hiç süphemiz yok. YOLUNUZ AÇIK OLSUN KARDEŞLERİM!
ozzy
zirveye az kaldı
hadi cesur yürekler sizlerin de zirve haberlerinizi elim yüreğimde bekliyorum. lütfen çok dikkatli olun. abla işteee..hepinizi sağ sağlim 10 haziran günü istanbulda görmek için sabırsızlanıyorum.. yolunuz açık olsunnn.
hakan yurtseven
başarılar
Arkadaşlar, Oralarda yaptıklarınız takdir edilmeye değer şeylerdir. Dünyadaki tüm sporcuların rüyalarını dünya rekoru kırmak ve olimpiyat şampiyonu olmak süsler.Sporculuğun en üst basamağıdır.Sizler gibi dağcılık ile uğraşan sporcuların rüyalarını da everest te zirveyi görmek süsler.Çünkü ondan yükseği yoktur. Oraya tırmamak uğruna hayatlarını kaybeden arkadaşlarınızın haberlerine çok üzüldüm.Dinleri ne olursa olsun onlara ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM. HEPİNİZİN ORADAKİ TÜM EKİPLERİN BAŞI SAĞOLSUN. İkinci zirve ekibinin başarısından hiç şüphem yok.Bu azim ve istek ile başaracağınıza inancım tam. H E P İ N İ Z E K O L A Y G E L S İ N
Ozgur Gevrek
SUPERSINIZ
Butun takimi can-i gonulden kutluyorum...muthis bir basari,muthis bir ovunc kaynagi...sevgili kuzenim Elif harikasin yavrum...ulkemiz adina yapilabilecek en kaliteli reklamlardan bir tanesi...bu ulke insanlari sizlerle ne kadar gurur duysa azdir
Gıyasettin Demirhan
Başarılar
İkinci deneme için başarılar diliyorum. Güzel günler sizlerle olsun.
Sara
Sağlıkla gidip dönün!
Sitenizi ve tırmanışınızı ilgiyle takip ediyorum. Gösterdiğiniz gayret ve başarılarınız için takımınızı tebrik ederim. İkinci denemenizi başarıyla ama öncelikle sağlıkla tamamlamanız için gözüm sizde, gönlüm sizinle. Sağlıkla dönün!
ŞÜKRAN-SÜLEYMAN ÖZOĞLU
YOLUNUZ AÇIK OLSUN
SEVGİLİ AKILLI YUREKLER Sizler yeniden tırmanış için hazırlanıp dinlenir iken bizlerde sizlere enerji sağlamak için zihinsel ve duygusal olarak bütünleştik. Amacınıza, akıllarınız, duygularınız, enerjileriniz, kararlılığınız ve riskleri dengeleme ve onları değerlendirmeleriniz kapsamında ulaşacak ve başaracaksınız. Yüreklerimiz sizlerle, kulaklarımız ve gözlerimiz sevgili KAMP MÜDÜRÜMÜZ Hakan ile olacak. Yolunuz açık olsun. Sizleri kucaklıyoruz, öpüyoruz.
Şahin
dönüş tarihi
Merhaba Tüerkiyeye geliş tarihiniz belli mi selamlar Şahin Oğuz
Seyran
Tebrikler..
Yaptıgınız işin ne kadar zor oldugunu tam olarak anlayamıyacak bir sporun içinden geliyorum(taewkondo)Bir arkadasım sayesinde yaptıklarınızdan haberim oldu. Sizlerle gurur duydum.Özellikle cagdas turk kadınının zirvede oldugunu bilmek cok guzel.sag salim sevdiklerinize donmenizi dilerim. İzmirden sevgilerle
cem
fırtına öncesi sessizlik
2. tırmanışta 3 kız birlikte ve mustafa'nında panoromik fotoğraf çekebileceği kadar uygun koşullar diliyorum. selam
duygu
tebrikler
arkadaşlar;ekip olarak hepinizi tebrikediyorum.kutsal ruhlar yanınızda olsun...
özlem
Cumartesi, 20 Mayıs 2006
topraklarımızda çok kötü şeyler oluyor,sizin gibi ayağını yere sağlam basanlara ihtiyacımız var......
bundan önce defalarca size yazmak için siteye girdim ancak her defasında anlatılanların büyüsüne kapılıp mail için ayırdığım zamanı tükettim. everest kadar görkemli ve türkiye kadar onurlu bir organizasyonun büyüsüne kapılmamak olanaksız zaten.. hepinizi teker teker kutluyorum ve ikinci denemeniz için hepinize ayrı ayrı bol şans diliyorum.bu cumhuriyetin her bir gencinin sizin gibi doğru işler yapanları örnek alması gelecek adına çok önemli.. umarım sorunsuz ve dilediğiniz gibi bir zirve denemesinin ardından ülkemize döner ve bugüne dek yapılmamış bir belgeselle yüzbinlere değil milyonlara ulaşırsınız. kalbimiz hep sizinle.. başarılar.
Adelina Çolakoğlu
TEBRIKLER
MARMARIS'TEN BÜTÜN EVEREST EKİPİNE SELAMLAR VE TEBRIKLER; SIZLERDEN ÇOK GURUR DUYURUZ! HALDUN'A LİNA VE DİDEM 'DEN SELAMLAR.
KURBAĞA ADAM
Komik Bir Karadeniz Hikayesi
Bundan yaklaşık bir 10 sene kadar önce Sümela manastırını görmek için Trabzon'a gitmiştim. O zamanlar manastıra yaklaşık 200 metrelik bir patika yoldan ancak yaya ulaşılabiliyordu. Bu 200 metrelik tırmanışın (ne tırmanış ama:) son 20 mertesine gelmişken şivesinden "epey" Doğu Karadenizli olduğunu anladığım, aşağıya inen bir teyzeye rastlamıştık. Ben gayrı ihtiyari teyzeye nasıl beğendin mi? Güzel mi manastır diye sormuştum. O da bana: "Yok be uşağum, içerde hiç görmeye değer bişü yok. Ben sizin yerinizde olsam haçan hiç daha tırmanmam, burdan geri dönerum" demişti..:) Şimdi biz de size "Yaa o kadar tırmandınız işte, bu ikinci denemeyi yapmaya ne gerek var?" desek sanırım bu Karadenizli teyzemizi epey yakinen yaad etmiş oluruz. O nedenle sizde bu yürek varken bize ancak destek olmak düşer. Yüreklerinize, ayaklarınıza ve tüm bedeninize kuvvet! Allah yardımcınız olsun...
Maviş dersane öğrecileri
kutlama
gerçekleştirdiğinin zirve tırmanışı için takımınızı kutluyoruz.Biz gençlere dağcılık sporu nu tanıttınız tesekkürler...
Avni MAVİŞ-Hatice MAVİŞ
kutlama
Sevgili çocuklarımız(2006 Everest Tırmanışı ekibinin 11 elemanı)Ekip ruhu ile gerçekleştırdiğiniz zorlu tırmanışınızı yaparken kalbimizle sevgimizle hep yanınızda olduk.Ana kamptan itibaren hergün raporlarınızdan sizi izledik.ileri anakamplara yaptığınız yüksek irtifa antremanlarını heyecanla izledik.siz zorlukları yazmasanız da biz hissettik.Bu duygularımızı ve desteğimizi size iletebileceğimizi bilmiyoduk.Bugüne kadar onun için yazamadık.Sizin tırmanışta kullandığınız kavramlar bizim de günlük hayatımıza yerleşti.Dersanemizin öğrencileri yaklaşan ÖSS nin ileri ana kamptayız zirveye 1 ay kaldı diyorlar. Zirveye son tırmanışa geçtiğiniz bizim de heyecanımız son noktasına vardı. Zirvenin gerçekleştiğni duyunca sevincimiz zirveye ulaştı Takım ruhu ile yarattığınız zirvede ilk Türk kadını Elif'imizi ve sizleri candan yürekten kutluyoruz.İkinci zirve denemesinde Herkesin zirve yapmasını diliyorum.Bu dilek sadece bizim değil,Gazetelerden okuyan aracılığımıla sizleri kutlayan bütün doslarımızın akrabalerımızın velilerin ve öğrencilerimizin de dilekleridir. Elif yaşgünün tekrar kutlu olsun.Senin için çok anlamlı bir yaşgünü.. görüşmek üzere
HÜSNÜ AZGIN
TEBRİKLER
SİZİ ONBİR KİŞİ OLARAK BURADA KARŞILAYACAĞIZ.UNUTMAYIN SADECE BİZE DEĞİL TÜM DÜNYAYA ÖRNEK OLUYORSUNUZ.SİZLERLE GURUR DUYUYORUZ.19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA GENÇLİK VE SPOR BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. HÜSNÜ AZGIN
adem
tebrik
arkadaşlar biz sivas bölgesi kayakçıları olarak başarınızı yürekten kutlarız hepinize selam kendinize iyi bakın görüşmek üzere.....:))
Can Yılmaz
Süpersiniz
İkinci tırmanış ekibi, başarı haberlerinizi bekliyoruz. Allah size güç kuvvet versin.
RENATA MATEJKO
GRATULACJE EVEREST TEAM!
Witam! Interesuje sie wspinaczka wysokogorska od dosc dlugiego czasu. Moje mozliwosci sa jednak bardzo ograniczone poniewaz w Polsce nie jest to popularne hobby, jest bardzo kosztowne i niebezpieczne. Nie jest tez latwo dobrac team wystarczajaco odwazny aby tego dokonac. Istnieje wprawdzie w Polsce Fun Club czerpiacy z doswiadczen i podazajacy sladami naszych tureckich bohaterow. Wyprawa na Everest pozostaje jednak tylko w sferze naszych marzen. Jestem pelna podziwu zwlaszcze dla ELEM ELIF MAVIS. Ryzykujac zyciem przywrocila mi wiare w to, ze ciec to moc! Jeszcze raz serdeczne gratulacje! BRAVO TURKIYE
sule
harikasınız
gerçekten yanınızda olmak isterdim isterdim ki sizin gördüklerinizi görüp duyduklarınızı duyayım burası konya faliyet yok gibi bişey olsada insanlar bi garip bende bu şehirden kurtulamıyorum ama istiyorum zirvede olmak mağralar keşvedip diplere inmek umarım olur sizi seviyorum :)başarılar
Tekin Küçüknalbant
Cumartesi, 20 Mayıs 2006
yeni dostlarınızın başına gelenler..
Merhaba yeniden, Orada edindiğiniz yeni dostlardan söz ediyor ve sonunda onların başından geçen talihsizlikleri anlatıyorsunuz.. Bu durum sizlerin nekadar iyi bir planlama yapmış olduğunuzun işaretidir ve inanıyorum son ekip te zirveye ulaşmayı başaracaktır...sizlere en içten sevgilerimi sunuyor,kendinize iyi bakın, yolunuz açık olsun diyorum..
elcin
oncelik demisken...
Dunyanin zirvesini deneme karari; radikal kararlar, acili antrenmanlar disinda; elde lehim ile uykusuz gecen geceler, en iyi goruntu aktarim cihazi ve gunes panellerinin pesine gidilen Almanya yolculuklari, el emegi, goz nuru kafa kameralari, uydu telefon ve modemleri de bu takimin en buyuk basarilari ve oncelikleri bence. Gunubirlik Istanbul gezilerinin bazilarinin nedenlerinden biri de; bu en ince detaylari ile dusunulmus teknik ekipmani hazirlamak oldugunu da unutmamaliyiz. Dunyanin zirvesini basarmis olmak kadar onemli bir basarida; simdiye kadar edindikleri mesleki bilgi birikimlerini boylesi muhtesem bir organizasyonda kullanabiliyor olmalari. Takimdaki herkesin bu konudaki calismalarini, emeklerini goz onune alarak, sitenin guncellenememesini yapmalari gereken bir odevi yapmamamis olduklarini dusunerek degil de, bu sistemdeki bir aksaklik olabilecegini dusunerek endise duymaliydik, ama neyseki hersey simdiye kadar gayet iyi calisti degil mi? Bolca nefesinize, bacaklariniza kuvvet dedik ama yeri gelmisken ellerinize gozlerinize saglik demek istedim. Cok iyi dostlar, cok iyi ve organize bir takimsiniz, hep beraber kocaman bir takimiz demek istedim...Aman ya birde goz yaslarimi tutabilseydim !!
tugba&tunga
iyi kiii dooğdunn eeeliff
..fotoğraflarınızda yüzünüzden, gözlerinizden sevincinizi, coşkunuzu, heyecanınızı görebiliyoruz....ikinci zirve için kalpler yeniden atmaya başladı.arkanızda çook kalabalık bir destek ekibi var...şansınız bol olsun.. Bu arada doğum gününn kutlu olsun Elif..Çok istemiştik ama malesef Katmandu'ya gelemiyoruz.. sevgiler..
Hasan
Basarilar
Yeni denemenizde hepinize basarilar. Ama lutfen farklı dediginiz o yerin buyusune kapilip guvenligi elden birakmayin. 11 kisinin 11'inin de gol atmasi cok guzel olur, ama atamayanlar olursa da daha bir takim isi olur.
Erhan Terzi
Zirve denemesi
İkinci deneme kararı almanız acaip cesurca. Kolay gelsin.
saner
serdar enişte
serdar eniştem benim... bu herif öyle zamanlarda öyle laflar ediyo ki, ne bir fazla ne bir eksik, hah işte söylenmesi gereken o... bu arada 0 rakımlardan bir tekne bordası kadar yükseklerde günün tadını çıkartırken bile everestte bir yanım. çok özlemek böyle bir şey olmalı. buradaki planlar başladı bile haberiniz ola...
Özge Yaka
Zirve ve Ötesi
Zirve haberini duyduğumda çocuk gibi sevindim. Bütün ekibi yürekten kutluyorum. İnanın ki burda tahmin edemeyeceğiniz kadar çok insan sizleri düşünüyor, sizin için seviniyor, endişeleniyor... Takımda yaratmayı hedeflediğiniz dayanışma-birliktelik ruhunu bütün ülkede yarattınız nerdeyse, çok önemli, çok heyecan verici birşey bu Burçak'a geçmiş olsun diyor ve herkese ikinci deneme için başarılar diliyorum Sevgiyle Özge Yaka Ankara